Portfolio Category: Strategisk rådgiving

  • Oslo Nye Høyskole

    Oslo Nye Høyskole

    Bjørknes Høyskole har mer enn 2000 studenter. Fagene som tilbys er helsefag, psykologi og samfunnsvitenskap. Skolen har også et stort fokus på forskning og forskningsformidling. Det gamle nettstedet kommuniserte dårlig skolens verdier og fremtidsrettede studieformer. Utfordringen Bjørknes høyskole ville ha flere studenter – særlig til nettstudiene sine. Det var mulig å søke opptak fra det…

  • OMA – Oslo Metropolitan Area

    OMA – Oslo Metropolitan Area

    OMA utvikler de ledende arenaene og er det viktigste nettverket for helhetlig og bærekraftig byutvikling i Oslo. OMA setter agenda og skaper samhandling på tvers av eiendomsbransjen, myndigheter, næringsliv og innbyggere i Osloregionen. Arbeidet vårt med OMA har vært omfattende. Vi har utviklet kommunikasjonsplan, gjort identitetsdesign og designet nettstedet deres. OMA er samtidig både et…

  • De Lilla

    De Lilla

    I 2014 bestemte oppussingsfirmaet Håndverk1000 seg for å skifte navn og profil. Dette strategiske valget skulle bli starten på et forretningseventyr. Navnet «De Lilla» hadde eierne selv valgt og ga oss en klar retning for vårt arbeid. Vi startet med den grafisk profilen. Denne ble utviklet rundt tre farger – lilla, hvitt og sort. Logoen…