-
Johaug
Therese Johaug er en kjent profil i det norske langrennsmiljøet. Kanonsuper designet og utviklet nettsted og nettbutikk for varemerket Johaug. Nettstedet ble bygget responsivt med 360-gradersvisning av produktene og utstrakt bildebruk. Designet gjenspeiler produktenes kvalitet og merkevarens styrke og ønskede posisjon i markedet.
-
Alex Sushi
Alex Sushi på Solli Plass ble åpnet vinteren 2001, av Christine og Petter Sandberg. Uten erfaring fra restaurantbransjen, åpnet de sushibaren med 30 plasser på Solli Plass – med et ønske om å skape et unikt sted der stemning og kvalitet står i fokus. Med Norges mest kjente sushikokk og 3 restauranter på gode adresser gjorde…
-
Oslo Nye Høyskole
Bjørknes Høyskole har mer enn 2000 studenter. Fagene som tilbys er helsefag, psykologi og samfunnsvitenskap. Skolen har også et stort fokus på forskning og forskningsformidling. Det gamle nettstedet kommuniserte dårlig skolens verdier og fremtidsrettede studieformer. Utfordringen Bjørknes høyskole ville ha flere studenter – særlig til nettstudiene sine. Det var mulig å søke opptak fra det…
-
Kalles kaviar
I Sverige er det få produkter som har en så ikonisk status som Kalles Kaviar. En «Kallesmacka» er i følge dem selv den viktigste grunnen til å stå opp om morgenen. Humor og varme Nettstedet er designet i en leken stil med de svenske nasjonalfargene og illustrasjoner som bærende element. I tillegg til produktpresentasjon finner…
-
OMA – Oslo Metropolitan Area
OMA utvikler de ledende arenaene og er det viktigste nettverket for helhetlig og bærekraftig byutvikling i Oslo. OMA setter agenda og skaper samhandling på tvers av eiendomsbransjen, myndigheter, næringsliv og innbyggere i Osloregionen. Arbeidet vårt med OMA har vært omfattende. Vi har utviklet kommunikasjonsplan, gjort identitetsdesign og designet nettstedet deres. OMA er samtidig både et…
-
De Lilla
I 2014 bestemte oppussingsfirmaet Håndverk1000 seg for å skifte navn og profil. Dette strategiske valget skulle bli starten på et forretningseventyr. Navnet «De Lilla» hadde eierne selv valgt og ga oss en klar retning for vårt arbeid. Vi startet med den grafisk profilen. Denne ble utviklet rundt tre farger – lilla, hvitt og sort. Logoen…